sobota, 26 stycznia 2013

M.

M. pojawia się na tym blogu czasami w podpisach pisanych małymi literami.
Jest też wiernym czytelnikiem (przynajmniej tak mówi).
A teraz może będzie też tu pisał :) Zaprosiłam go do współtworzenia bloga.

Krótka charakterystyka nowego autora.
M. jest inżynierem z prawdziwego zdarzenia. Potrafi naprawić wszystko, a przynajmniej ja jeszcze nie złapałam go na czymś, czego naprawić nie umiał.
Lubi stare zabawki, np. takie, jak ta:


Ma zmysł techniczny, dlatego myślę, że teksty pisane przez M. będą głównie z kategorii "zrób to sam". Chociaż mam nadzieję, że czasem napisze też coś o Aspiku z innego niż matczyny punkt widzenia.
Większość ładnych zdjęć zamieszczonych na blogu zrobił M.  Tu i tu. Powyższe oczywiście też.

M. ma nieziemską cierpliwość do Aspika. Miał trochę mniej czasu na poznanie dziecka niż matka ale czasem mam wrażenie, że rozumie go lepiej.

M. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz