niedziela, 5 lutego 2012

Dwa słowa

Codziennie rano słucham radia, Jedynki. Świeże wiadomości, pogoda, trochę muzyki (nie zawsze w moim stylu). Syn dotrzymuje mi towarzystwa przy słuchaniu - je w tym czasie śniadanie. Dotychczas wydawało mi się, że nie zwraca uwagi na radio. Znów Aspik zaskoczył matkę :)
Aspik kazał mi umilknąć bo on chce posłuchać profesora Bralczyka! Dla nieznających tematu profesor Bralczyk prowadzi w Polskim Radiu "Dwa słowa", krótkie wyjaśnienia często używanych związków frazeologicznych. Opowiada to wspaniale, słowa nabierają zupełnie innych znaczeń. Polecam.
Wracając do tematu Aspika: on po prostu uwielbia tę audycję. Ja mam później trochę pracy, tłumaczenia ale chyba znaleźliśmy sposób na problemy z metaforycznym językiem Aspika. Kolejny mały sukcesik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz